Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Ødelagt vare i transport

Mottar du ødelagte varer i forsendelsen din ber vi om at du sender oss følgende til post@lavita.no:

 

• Bilder av utvendig og innvendig emballasje

• bilder av de(n) ødelagte varen(e)

Vi har dessverre ikke en egen fraktavtale, derfor sender vi de fleste pakkene som norgespakke fra posten. Dette er i utgangspunktet for privatpersoner, noe som gjør at mottaker får erstatningen direkte fra Posten.
 

Vi sender inn reklamasjonen på vegne av deg, og så tar Posten direkte kontakt med deg for utbetaling av erstatningen. Skulle man mot formodning ikke få erstatning av posten, ordner vi opp. Du kan være trygg på at vi pakker godt, etter beste evne og at eventuelle skader dekkes.

Pakker sendt med PostNord er også forsikret. Her melder vi som avsender inn skaden til PostNord etter mottak av bilder som beskrevet over i listen.

Telefon: 45110345 / e-post: post@lavita.no